woensdag 16 mei 2012

amai, amai


Amai!
Wat een een heerlijke appelstroop!
amai...
ik lees teveel Vlaamse blogs.







Met deze appelstroop wordt u bruine boterham een appeltaartje! Maar dan zonder toegevoegde suikers, minder calorieën en dus minder schuldgevoelens. Samen met mijn heerlijke zoon smul ik van de heerlijke broodjes. (Zoon bijna 3 en nog 3 zwangerschapskilo’s te gaan... het einde is in zicht & nieuwe bikini besteld).

Broeder Bas verblijft in zijn kot in Apen (is op kamers in Antwerpen) en sinds dat moment ben ik verslingerd aan Belgische blogs... (toevallig??) Creatieve, vrolijke Vlamingen met bloggen over schone kleedjes en meer. 
('t vrolijke taaltje krijg je er gratis bij, zo verruim ik mijn woordenschat met wat Vlaamse kreten, al voelt het soms ontheemd of vreemd in de Randstad)

Verslavend, ook voor moeders van jongens (bij gebrek aan dochter ben ik zo blij met mijn nichtje Isa, maar da’s een volgende blog). Maar vooral inspirerend, dank u Mme Zsazsa, mama Saartje en meisjesmama!

2 opmerkingen:

  1. ogh die belgische taal is zo mooi het is alsof ze zingen.... en wat is er lekkerder dan toegezongen te worden...
    en wat is het merk van je appelstroop.. ik ben er ook gek op in de ochtend
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen