zondag 8 juli 2012

ik ga op vakantie en neem mee...

Ik was van plan heel veel nieuwe kleding mee te nemen op vakantie...
Maar ja, de koffers moeten worden ingepakt en de naaimachine was niet vaak opgepakt.

Vanmiddag haastig gewerkt aan een proef om een heerlijk tricot jurkje te maken gebaseerd op het gratis patroon van een one piece shirtje.

Hopende op een proef die ook in de koffer kon, maar helaas:

manlief vond me net een stewardess
(dat klm blauw waarschijnlijk, niet mijn kleur)

en ik voelde mij meer een verkoopster bij babypark
dan Jacky Brown.



Dus het worden andere kleurtjes,
meer decolleté,
en nog een paar kleine veranderingen.

2 opmerkingen:

  1. het spijt me meis ik moet bekennen dat ik nu ik de foto zie ik het met je man eens ben...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geen probleem, ik was het er uiteindelijk ook mee eens...
    (al zal het volgende jurkje ook geen jackie brown worden maar meer yvonne jaspers,
    de vrolijke kleurtjes trekken steeds meer)

    BeantwoordenVerwijderen