donderdag 1 november 2012

Babykamerstreken van Miss Steek

De streken van de afgelopen tijd stonden in het teken van baby’s... 
Baby's die verwacht worden en de baby's die op de wereld verwelkomt zijn. 
Voor aanstaande mamma Angeliek en pappa Mario stoffeerde ik een kussen voor de schommelstoel. En toen zij het stofje gaven ging ik even terug in de tijd: het zelfde stofje koos ik uit toen ik zwanger was! Van bordeaux rood naar fris groen geruit: dit kussen kan de babykamer in.
Met de aankondiging van deze baby kwam ook een uitnodiging voor een housewarming. Ik gaf ze een waardebon voor een aankleedkussenhoes naar eigen wens cadeau. Belofte maakt schuld; zo maakte ik naast een stoelkussen ook een aankleedkussenhoes in fris groen volgens eigen patroon. 

(maar da’s dom: miss steek vergat een foto te schieten)



Tijdens het knippen zag ik de datum op mijn patroon: 2009! Zoon werd laatst 3, maar toch dacht ik ineens: is alles al weer zo lang geleden??!! Tijd vliegt...







Dat er tijd verstreken was was ook te zien in onze eigen babykamer. Deze kamer is sinds het grote bed voor zoon een ‘kantoortje’. Maar olifanten en giraffes passen (volgens een verkoopmakelaar) niet in een kantoortje. Dus stoomde ik dit weekend de olifant met inmiddels aardig wat huidschilfers van de muur en ziet alles er straks weer strak uit. 



Verkoopmakelaar?? We maken dus grootse plannen (makelaars en grote mooie huizen) maar of de plannen van het nieuwe kabinet daar bij passen moet mijn lieve controller nog even controleren... En ik hoop dat met het afronden van deze projectjes ik eindelijk toekom aan een nieuwe ontwerpje voor kraamkadootjes (maar dat wordt een volgend blog).

En in die vliegende tijd vloog er ook nog even snel een geboorteslinger voor baby Max onder naaimachine door... 

1 opmerking:

  1. Wat een leuke dingen allemaal! Krijg er zelf de kriebels van, kruip vandaag lekker achter m´n nieuwe naaimachine :-)

    (gaaf idee trouwens, een waardebon voor een aankleedkussenhoes!)

    BeantwoordenVerwijderen