woensdag 2 januari 2013

beloofd is beloofd...

Beloofd is beloofd, daar blijf ik ook bij.
Mijn woord is zo goed, als een olifantsei!

(uit; Slurfje past op het ei, Dr Seuss)



Ik beloofde een blog en ik beloofde een lange col sjaal aan mijn schoonzusje voor haar verjaardag (7 oktober)... De eerste sneeuwbui is al geweest, en het winterweer lijkt wel lente. Maar de sjaal is af, lang en lag ingepakt onder de boom op kerstavond!


Ik maakte op het allerlaatste moment ook een verassing voor mijn man onder de boom. Ik beloofde namelijk al meer dan een jaar geleden dat ik het gastenboek van onze bruiloft zou afmaken. 

Wij hadden de dag van ons leven, een geweldig feest en als aandenken een bijzonder gastenboek bij dat feest.

Er stonden twee typemachines waar iedereen wat kon typen en dat was niet gemakkelijk voor alle gasten. Hilariteit, lol en vele lieve berichtjes...

Deze berichtjes moesten nog gebonden worden in een kaft, die ik zelf wilde maken. Een stukje stof van mijn jurk en knopen van Bas zijn pak werden de basis.
De pinnen lezen niet zo fijn, deze zullen dus vervangen worden door ringen.
(Nog een beloofd project)
Gelukkig heb ik kerstvakantie en hoop ik dat komende dagen in orde te krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten