zaterdag 23 maart 2013

zakken vullen

al heel wat jaren ga ik naar de braderie van 'de bron'...
struinen tussen de rommel, schatzoeken, kopje koffie
en het rad van avontuur natuurlijk

vandaag eerst een rondje gemaakt in de ochtend,
geen waardevolle schat gevonden, geen nieuwe bureaustoel,
geen prijs bij het rad van avontuur

en dan:
om 3 uur kun je een vuilniszak kopen voor 2,50
vanaf kwart over kun je die zak vullen
zo kan de organisatie om half 4 opruimen
maar nemen de koopjesjagers toch een hoop (blijkbaar onverkoopbare) rommel mee...


en ik ben 1 van die koopjesjagers,
mijn vuilniszak was gevuld met servies!
dat vraagt natuurlijk om voorbereiding en beleid
(en volgens de man achter de tafel deed ik het ook met veel liefde)



wat gaat het worden?
ik neem het mee naar school,
leerlingen zullen dit servies bewerken en stapelen tot etagères...
deze goede vrijdag vieren we pasen met o.a. een heerlijke & schitterende high tea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten