zondag 25 augustus 2013

schortjes te koop! schortjes te koop!

bijna ieder zomervakantie krijg ik het weer op mijn heupen...
opruimen en verkopen!


maar ja, Miss Steek is een liefhebberij en gezin en baan gaan voor:
dus een commercieel succes is het nog steeds niet,
maar dat maakt het er niet minder leuk om


dus deze zomer weer restjes en retro op marktplaats gezet,
kijken of mijn gevonden schatten of zelfgemaakte creaties iemand blij kunnen maken.
en ja; ook met 30 graden kun je een superleuk sixties winterjasje verkopen ;-)


het oranje schort verkocht ik, deze zaterdagmorgen werd het aan de deur opgehaald,
een verjaardagskadootje... veel plezier met je schort jarige job!

altijd weer bijzonder de wereld van marktplaats, ik ben er met veel plezier
(de wereld van etsy en dawanda lijken toch wat verder weg, ook al zijn ze binnen handbereik)


(p.s. liefhebbers voor deze leuke restanten? laat een berichtje achter... ik verkoop of ruil graag met mijn lezers)

1 opmerking:

  1. Heb je nog schorten net als de oranje versie?
    Of zou je deze willen maken?
    Ik ben enorm op zoek!

    BeantwoordenVerwijderen