dinsdag 10 december 2013

Shelly no.1

Op pinterest kwam ik het patroon 'shelly' tegen en struinde door wat Duitse blogs...
En zo kocht Miss Steek ein Schnittmuster van Jolijou op Farbenmix.


Met wat ik nog in de kast had maakte ik een verlengde versie in maat M
(Wat was ik blij dat volgens de maattabel ik in maatje M paste!)

Printen, knippen & en plakken is misschien nog het lastigste van dit patroon,
(of stofjes kiezen en combineren)
een ochtendje zoon op school was genoeg om hem te naaien.


En wat werd hij leuk en comfortabel!
En wat baalde ik dat hij net te klein was!

Dus wie kan ik blij maken met een sweaterdress in maat M?
Een liefhebber van volkswagen en/ of campers misschien?


Het was een proef, hij is dus niet perfect. Wel leuk en uniek.
De zwarte stof is synthetisch, de volkswagen stof katoen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten