zaterdag 31 mei 2014

damestas van herenkleren


recyKleren
een thema waar ik graag mee werk


"Hergebruik je spullen,
koester je herinneringen"


"Video killed the radio star"
of pinterest vermoord mijn creativiteit?

ik zie vele inspirerende afbeeldingen en links
(het is echt mijn no. 1 app!)
maar ik kom er maar niet aan toe om eigen patronen uit te tekenen
deze pin bewaarde ik al een tijd, dus kocht ik het patroon


heerlijk ontspannen op een vrije ochtend
maakte ik mijn eigen versie
uit vijf overhemden en 1 stropdas




1 opmerking:

  1. ik denk dat je man nu mag oppassen dat veel, ook nog goed te dragen kleding in de tassen verdwijnen. Heel lang geleden maakten wij altijd tassen van oude spijkerbroeken, waar we de pijpen dan afknipten... dus kennelijk is dat ook in de hergebruik in een nieuw jasje maar heerlijk meisje dat je weer blogt

    BeantwoordenVerwijderen