zondag 13 juli 2014

tas voor Janeke

less in more or less is bore?
 Memphis-vrolijkheid in deze tas met plug and play stof van Robert Kaufman


Bijna zomervakantie! Dat betekend rapporten schrijven en afscheid nemen van leerlingen die doorstromen naar de bovenbouw. 

Vandaag ook afscheid nemen van mijn collegaatje Janeke...
Zij gaat elektrotechniek geven op een andere school.

voorvak met magneetsluiting

En een vrolijke vrouw in de bouw kan natuurlijk wel een vrolijke tas gebruiken voor haar nakijkwerk.

sleutelhaakje

Met haakje om zoeken naar sleutels te voorkomen, met vakjes voor telefoon en portomonee aan de binnenkant. Vooraan zit een vak met magneetsluiting, mijn nieuwe favoriete fornituur.

binnenvakjes

Het patroon tekende ik zelf en doopte ik thuis tot "de janeke" en wordt deze zomer zeker nog een keer gemaakt. De stof had ik in de kast behalve de "plug and play" deze bestelde ik special voor Janeke bij Studio Saartje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten