zaterdag 29 november 2014

heerlijk avondje!

Gisteravond was het zo ver:
een heerlijk avondje was gekomen,
met kadootjes voor een spel,
lekker eten en drinken maar vooral:
gezellige collega's!

Ik nodigde, al voordat Sint in het land was, alle vrouwelijke collega's uit mijn team uit bij mij thuis voor een sinterklaas-dobbel-spel. Met vrienden was dat vorige jaren  lachen-gieren-brullen, daar was ik ook wel aan toe met mijn collega's.

En zo nam iedereen 3 kadootjes mee:
een zelfgemaakte (vergde enige creativiteit)
een niet nieuwe (wat heeft u nog in de kast?)
en een nieuwe (lekker winkelen)



Ik naaide een tas met een vak, voor boodschapjes of multomap: een test-tas van een eigen patroon. Ook een test voor mij: ik wil graag mijn afwerking op een hoger niveau maar haastige spoed is zelden goed.

de minimalist kan de tas binnestebuiten dragen, de sloddervos kan de sluitels aan het haakje bewaren


Mijn creatie werd enthausiast ontvangen, net zoals de andere maaksels. Wat een verschillende soorten creativiteit in de kado's: ingevroren stoofperen & appelmoes, vrolijk genaaid keycord, zilverglimmend kerstschilderij, monchou taart (rechtop vervoeren).



Mijn winst staat hier op tafel,
wat een winst om met zulke collega's te kunnen werken, delen & lachen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten