dinsdag 2 oktober 2012

de knopentas

De knopen tas is stuk...























Na jaren trouwe dienst, en ik schrik ervan als ik bedenk dat het er meer dan 15 zijn!
Jaren dan natuurlijk, want van de tas is er maar 1.

De laatste jaren met ducktape verstevigd (verhult door vintage linten natuurlijk),
maar hij was zo fijn, zo leuk en zo verbonden met mij.

Maar van 2e hands textiel kan je vaak niet verwachten dat ze 15 jaar trouwe dienst verlengen met nog eens 15... Mijn zwarte fluwelen colbert moest er dit jaar ook al aan geloven, snik.

Ik kan mij nog herinneren dat ik in 2 mavo dit geweldige jasje vond bij het Leger des Heils, het is jaren gebruikt als zomerjas. Al was het de laatste jaren wel meer een bruin dan zwart colbertje.

Maar ik laat de kledingstukken & knip de knopen los: 
op zoek naar een volgende toepassing 
(en onthoud de herinneringen)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten