vrijdag 26 oktober 2012

kopje koffie?



Ik schreef al over het feestje in het wilde westen, een week gelden vierde de hele familie feest.
Mijn (in Nederland) ongevierde verjaardag kreeg ook een beetje aandacht, het was ook al een tijdje terug. Zo kreeg ik van mijn schoonouders een mooi nespresso apparaat... en de koffie smaakt heerlijk!

Langer terug huurde ik ook de scouting af voor een barbeque-verjaardagsfeest: Ik werd 25, studeerde af, begon met ‘echt’ werken, begon met rijlessen en had het feesten goed ontdekt. Dit vierde ik met vele vrienden en van deze vrienden kreeg ik toen een super moderne oranje senseo. Die makkelijk lekkere koffie maakte, er onwijs gaaf uit zag en steeds met mij mee verhuisde... 










Toen ik verhuisde naar mijn nieuwe leven met Bas stond de senseo in de keuken, te zien vanaf de straat... Vrienden wisten dus in welk huis ze een bakkie konden doen, want zo’n oranje ding op het aanrecht valt wel op.
De laatste tijd zie ik de meeste van deze vrienden alleen op facebook, ze zwerven uit over Nederland en de rest van de wereld. Deze senseo smaakte mij niet meer, alleen de herinnering en de vrolijke kleur was nog fijn. 














Nu staat er een grijs ding op het aanrecht, het ziet er mooi en strak uit. Ik hoop dat ik nog vele vrienden op de koffie komen. (Ookal moet je beter kijken waar ik ook al weer woon.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten